ism och ist

Alla klarar inte av verkligheten.

Mobbning i riksdagen

Kategori: Dumt folk

 
 
Jag har aldrig sett mer klockren PK-skit.Jag blir extremt arg närr folk säger saker som detta. Den som lägger ut en sån här bil dmåste fatta att Hagamannen var en våldtäktsman.Han har blivit dömd för modförsök och grov våldtäkt. Man kan inte jämföra Jimmie Åkesson med Hagamannen! Det är extremt kränkande mot Jimmie. Man måste ha gjort något jävligt grorv för att bli jämförd med en psykopatisk våldtäktsman. Det är helt sjukt att ens säga att dom är på samma nivå. 
När rödingar använder kvinnors lidande fför att vinna politiska poäng blir jag äcklad. 
 
 
Hela debatten om Jimmie Åkesson skulle få vara med i samtalet om flyktingkatastrofen är egentligen helt efterbliven. Klart som fan han ska få vara med! Vafan är det frågan om? Han är partiledaren för Sveriges tredje största parti! Den bilden är ett fint exempel på hur SD inte får vara med lika mycket som de andra partierna.
 
Jag har ungefär 0 respekt för riksdagen i nuläget. Dom beter sig som en lågstadieklass. Alla får vara med i leken förutom Jimmie. Det kallas ufrysning och det finns anti-mobbningprogram som försöker förhindra det i skolor runt om i landet. Jag tycker att Stefan Löfven ska läsa upp Olveus-planen på nästa riksdagsmöte. Det kan behövas. För när min klass har bättre samanhållning än Sveriges riksdag, då börjar jag att tvivla...
 
 
 
I LÄNKEN OVANFÖR SER VI REN UTFRYSNING! Åsa är så himla fånig! Hon är en respektlös liten slyna som borde lära sig folkvett. Tänk er att den här subban bland massa andra idioter styr Sverige. Hon ska allrså vara en ledare. 
Men vet du vada Åsa, DET FUNKAR INTE SÅ JÄVLA BRA! Och det har det inte gjort för så många politiker på senaste tiden. Get it together vafan.
 
 
 
Kommentera inlägget här: