ism och ist

Alla klarar inte av verkligheten.

NOT THE NIPPLE!

Kategori: Dumt folk

 Halloj. Hade en sjukt intressant duskussion på skolan idag, som handlade om mina bröstvårtor. Mmm, kul...
Det var så att jag och en lärare satt och pratade under en chill lektion. Vi pratade om allt möjligt, sen kom vi in på att så många har piercing i tungan. Hen frågade mig om jag hade det, och jag sa nej. Sen frågade hen om jag ville ha det. Och eftersom att jag är så öppen om allting så sa jag
"Ja, jag vill pierca bröstvårtorna också."
 
Jag har aldrig fått en sån mordsik blick på länge... Herregud, vad stelt det blev. Två andra hörde vad jag sa och dom blev lika genanta som med. Jag fattade inte varför dom blev så jävla chockade. Hade dom aldrig hört talas om piercade bröstvårtor eller? "Men Malin....." sa min lärare. 
Jag blev typ arg, stop blame me bara för att du tycker allt är tabu. 
"Så kan du ju inte säga..." fortsatte hen. 
Jag fuckade ur då. Jag tål inte personer som tycker att allt som anses vara "privat" är något skamfullt som man inte får prata om. Så jag frågade helt enklet varför jag inte kan säga vad jag vill. Som svar till det fick jag "Men du kan ju inte mena allvar, hur kan du ens säga så runt folk? Jag trodde inte så om dig."
 
Om ni bara visste hur arg jag blev.  Det är inte ens något fult att säga! Jag uttryckte en vilja, att jag ville pierca mina NIPPLES! Varför har hen ens lagt tid på att tänka på om jag vill ha nipple piercings eller inte? Asså va? "Jag trodde inte så om dig" nej men då trodde du fel din slyna. JAG BLIR SÅ ARG. Helt ärligt så är det mer "äckligt" med en piercad tunga en bröstvårta. Till min lärare, stop shaming me for wanting to have awsome nipples. Jag kommer fortsätta säga vad jag vill, även fast du inte gillar det din biatch.
 Och kolla, det är sjukt snyggt. 
 
 
 
 
Nipple Piercings Aftercare
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-10-10 | 01:10:08

    varför skriver du hen?

    Svar: Det är korrekt språkbruk i den här texten, och om jag skriver han eller hon så kommer alla som går på min skola fatta vem det är. (kanske)
    Satan

  • Anonym säger:
    2015-10-14 | 22:05:47

    när kommer nästa inlägg?

    Svar: När jag känner för det.
    Satan

Kommentera inlägget här: