ism och ist

Alla klarar inte av verkligheten.

Kan inte alltid skriva inlägg!

Kategori: Moi

Fan vad mycket gnäll jag får om att jag lägger upp inlägg för sällan. Jag använder inte min ask längre, jag svarar aldrig på frågor där. Jag har den bara öppen för att folk ska kunna ställa frågor som jag kan svara på till bloggen. Och jag har fått jättefin feedback och massa bra frågor vilket jag är väldigt tacksam över, men en sak som jag inte tycker om är när ni tjatar på att jag ska lägga upp inlägg oftare. Jag vet inte om jag har förklarat VARFÖR jag publicerar så sällan.
 
Ofta är det för att jag inte har något att skriv om. Men jag kanske 20 inlägg i mitt utkast och över 50 ideér på min mobil. Ibland har jag bara inte energin till att skriva ett helt inlägg och ibland känns det som att det är ointressant eller tråkigt. Hoppas att ni förstår att jag inte bara kan skriva onödiga skitinlägg hela tiden. Jag måste få lite tid att tänka igenom det jag vill skriva om. Så snälla sluta tjata. Det kommer inlägg när det kommer.
Kommentera inlägget här: