ism och ist

Alla klarar inte av verkligheten.

Guess who's back

Kategori: Moi

Guess who's back, back again.....

Yeeeeeeee min break är över. Eller, aa, det kanske inte är så bra för jag har märkt att jag bara vill skriva när jag på något sätt mår dåligt. Hehe... Det har hänt mycket sen sist, det är snart 1 år sen jag startade bloggen. Det har gått så jäääääävla snabbt. Det känns som det var igår jag låg hemma och lyssnade på Headache medans alla andra var ute och hade ett bra sommarlov. Hahahahaaa, damn. Snart är jag förmodligen där igen... 

Om jag ska skriva en liten snabb update på vad som har hänt sen sist..... 

För det första så förlorade jag min bästa vän för bara någon vecka sen. (Typ 3 veckor efter vi hade varit utomlands i 2 veckor) Jag tror att det är den största anledningen till att jag startar bloggen igen. För nu har jag tappat det igen, haha. Så det suger ju. Kanske skriver lite mer om det sen.

Som sagt så var jag utomlands i två veckor, Dominikanska Republiken. Det var helt jävla underbart. Har inget mer att säga om det.

Sen har det bara varit lite drama här och där, lite kaos på sistone. Annars har det vara extremt tråkigt. OCH! Jag har fått ändrade åsikter om rätt så mycket, så det kan komma många spännande inlägg i framtiden mwahaha. 
 
Vet inte riktigt vad man mer ska skriva, jah lär ju få ca 0 visningar framöver... Jag kommer känna mig så dum när jag skriver till en publik som inte ens finns. Hahahahaha, det här kommer gå dåligt. Men OM det är någon som läser, skriv vad fan jag ska skriva om. Ge mig förslag.
Kommentera inlägget här: